OBOS Eiendom tok førsteplassen i eiendomsbransjen

NEMEET har kåret OBOS Eiendom til den sterkeste merkevaren blant eiendomsaktører i 2019.

Morten Olaisen (til høyre) fra NEMEET har kåret den beste merkevaren i næringseiendom. OBOS’ Daniel Siraj og Nils Morten Bøhler er fornøyd med resultatene.

Morten Olaisen (til høyre) fra NEMEET har kåret den beste merkevaren i næringseiendom. OBOS’ Daniel Siraj og Nils Morten Bøhler er fornøyd med resultatene.

OBOS Eiendom oppnådde en score på 73 i undersøkelsen, etterfulgt av Selvaag og Entra som fikk en delt andre- og tredjeplass med 72 poeng. Aspelin Ramm fikk en score på 71 poeng og fikk en hederlig fjerdeplass. 

– OBOS sin visjon er å bygge fremtidens samfunn og oppfylle boligdrømmer. Byutvikling handler om å skape gode rammer for menneskene som bor der, med fokus på bærekraft, mangfold og en variert bebyggelse. Det er derfor gledelig at OBOS Eiendom utmerker seg i årets Eiendomsbarometer, sier konsernsjef i OBOS, Daniel Kjølberg Siraj.

NEMEET foretar årlige målinger på merkevare for næringseiendomsaktører i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim. 

Endret navn

Tidligere i år skiftet OBOS Eiendom navn fra OBOS Forretningsbygg. 

― Navneendringen er en naturlig del av en større prosess. Vi har de siste årene tatt en rekke grep for å bli et komplett eiendomsselskap. Vi jobber for bærekraftig byutvikling og har fokus på å skape gode handels- og kontorbygg med kundens behov i sentrum. At dette blir lagt merke til, synes vi er veldig hyggelig, sier konserndirektør i OBOS Eiendom, Nils Bøhler.

21.08.2019